V tašce nejsou žádné položky.

Vážení zákazníci, v době od 18.10.- 26.10.2017 nebudou odesílány objednávky. Děkujeme za pochopení!

Ceny jsou uvedeny včetně DPH 

 

Stanga.cz nabízí tyto druhy dopravy zboží:

          1. Balík Do ruky - Česká pošta - cena 90 Kč.

          2. Balík Na poštu - Česká pošta - cena 90 Kč.

          3. Česká počta cenné psaní- 60 Kč.

          4. Česká pošta doporučenné psaní cena 40 Kč. 

 Za objednávku může platit těmito způsoby:

          1. Platba na dobírku = platba při převzetí zásilky zdarma.

          2. Platba předem na bankovní účet - zdarma.

     

        

Podrobnosti o druzích přepravy a možnostech platby jsou popsány níže. 

Vážení zákazníci, momentálně upravujeme celkový stav skladu, prosím o telefonickou kontrolu dostupnosti našich produktů.


 Veškeré zboží je zasíláno v DISKRÉTNÍM OBALU a nelze zjistit, z jakého e-shopu je zboží odesláno!

Při objednávce nad 1499 Kč poštovné ZDARMA!


 Služby České pošty

Česká pošta Balík Do ruky - doručení do následujícího pracovního dne

Cena za dopravu je 90 Kč.

Pokud objednáte do 18:00, objednávka je odeslána následující pracovní den.

Doručována je do druhého dne den.

Objednávky vytvořené po 19:00, budou odeslány do druhého dne.

Objednávku s platbou na dobírku hradíte přímo doručovateli, popřípadě na poště.

 

Doručovatel České pošty Vás bude o doručování balíku informovat prostřednictvím SMS nebo e-mailem v den podání.

Zásilka bude doručována na Vámi uvedenou adresu. V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky bude vložena informace o uložení zásilky.

Pokud neobdržíte do čtyř pracovních dnů výzvu, o uložení balíku na poště, do schránky, prosím, kontaktujte nás. Velice často se stává, že Česká pošta výzvu „zapomene“ do schránky dát.

Zásilka bude na poště uložena maximálně 7 dnů.

V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku. Kde se Váš balíček nachází, můžete sledovat v online systému České pošty zde.

Objednávky, které jsou placeny na bankovní účet, odesíláme až po obdržení platby na náš účet následující pracovní den.

Objednávky vytvořené o víkendu nebo o svátcích jsou odesílány v následující pracovní den.


Česká pošta Balík Na poštu - doručení do následujícího pracovního dne

Před objednáním  si, prosím, zjistěte, zda Vaše pošta umožnuje tuto službu, můžete učinit ihned zde. V případě, že Vaše pošta tuto službu neumožňuje, automaticky balík odesíláme, jako Balík Do ruky. 

Cena za dopravu je 90 Kč.

Pokud objednáte do 18:00, objednávka je odeslána následující pracovní den.

Doručována je do druhého dne den.

Objednávky vytvořené po 19:00, budou odeslány do druhého dne.

Objednávku s platbou na dobírku hradíte přímo na poště.

 

Česká pošta Vás bude e-mailem nebo SMS informovat o tom, kdy bude zásilku možné vyzvednout.

Zásilka bude na poště uložena maximálně 7 dnů.

V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku. Kde se Váš balíček nachází, můžete sledovat v online systému České pošty zde.

Objednávky, které jsou placeny na bankovní účet, odesíláme až po obdržení platby na náš účet následující pracovní den.

Objednávky vytvořené o víkendu nebo o svátcích jsou odesílány v následující pracovní den.

Cenné psaní:

Cena za dopravu: 60 Kč.

Pokud objednáte do 18:00, objednávka je odeslána následující pracovní den.

Doručována je do druhého dne den.

Objednávky vytvořené po 19:00, budou odeslány do druhého dne

Doručována je do tří pracovních dnů.

 

Objednávku s platbou na dobírku hradíte přímo doručovateli, popřípadě na poště.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření na poškození zásilky zapište tuto výhradu a specifikaci do protokolu předávající společnosti. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, abychom věc mohli začít řešit.

V případě, že zásilka je zjevně poškozena, odmítněte ji nebo sepište s dopravcem reklamaci a kontaktujte nás.

Pokud převezmete zjevně poškozenou zásilku bez výhrad a reklamace u dopravce, není bohužel v naší moci s dopravcem vyjednat náhradu za zboží a nelze u nás uplatnit reklamaci na poškozené zboží.

Pokud převezmete zásilku, bez poškozeného obalu a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás.